Dat was het dan - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van Paula & Kitty Leede - WaarBenJij.nu Dat was het dan - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van Paula & Kitty Leede - WaarBenJij.nu

Dat was het dan

Door: Paula

Blijf op de hoogte en volg Paula & Kitty

20 Juni 2010 | Nieuw Zeeland, Christchurch

Nou lieve mensen, dit was het dan. Ik tik dit verhaaltje vanuit Christchurch waar ik morgenochtend heeeeeeeeel vroeg mijn vlucht moet halen. Heb vanmorgen al afscheid genomen van Kitty die ik vanaf nu nog 8 maanden moet missen. Mijn grote zus, ik hield me natuurlijk groot maar het gaf wel een naar gevoel dat ik haar zo lang niet ga zien..

En met een beetje pijn in mijn hartje ga ik nu dit grote avontuur eindigen. Dit was een ervaring die ik never meer zal vergeten en kan wel zeggen dat ik mezelf overtroffen heb. Zoveel gedaan en gezien en angsten overwonnen (uit een vliegtuig springen aaaaaahh). Kan het woordje 'stoer' nu wel echt achter mijn naam zetten!!! Ben heel blij dat ik straks mijn familie en vriendjes weer ga zien maar ben ook een beetje bang dat ik dit reizen toch wel zal gaan missen.. Alleen al het niet werken bevalt me heel erg prima :-). Iedereen bedankt dat jullie onze verhaaltjes nog steeds lezen, het waren best veel verhalen en sommige erg lang. Ik ga nu braaf Kitty dr verhaaltjes volgen en waarschijnlijk toch ook nog een beetje jaloers zijn!

Mensjes, ik ga me nu voorbereiden op een hele lange terug reis en ik zie jullie in Nederland weer

xxxxxxxxxx

  • 20 Juni 2010 - 09:04

    Marleen:

    Hallo Paula, voor jou een heel goede reis en tot je moeders verjaardag want dan gaan wij elkaar zien!!! Kitty voor jou nog een ongelofelijke goede reis verder zonder je zusje. Wij hopen dat je het heel goed zal maken daar nog in je uppie en kijken weer uit naar je reisverslagen. Suk6 meid!!! -xxx- Hans en Marleen.

  • 20 Juni 2010 - 10:55

    Marije:

    Absoluut een fantastische ervaring, je hebt het toch maar mooi even gedaan! Dat doet lang iedereen je niet na. Ik wens je een heeele goede vlucht toe! Tot snel weer in Nederland :-)

  • 20 Juni 2010 - 13:03

    Nan:

    Lief poepje,

    Ik krijg helemaal tranen in mijn ogen bij het lezen van jouw laatste verhaaltje. Ja, ik ben nog steeds zo'n muts haha! ;-) Maar het komt ook door de blijdschap dat ik je weer snel ga zien, kan echt niet wachten! :-) Goede reis en tot dinsdagavond! XxX

  • 21 Juni 2010 - 08:09

    Usha:

    Hallo über STOERE chicks!!!!!

    Jullie bevinden je echt in een luxe positie hoor, het niet werken houdt natuurlijk een keertje op he, tenzij ze in NZ grotere kans hebben op het winnen van de staatsloterij oid...
    Denk het niet, anders had ik er ook echt wel gezeten!!

    Kitty HEUL HEUL HEUL veel plezier nog met alle avonturen die je nog gaat meemaken!!!
    Paus ik heb zin om je weer te zien en te knuffelen!!!

    XOXO

  • 23 Juni 2010 - 09:34

    Paula & Kitty Van Der Leede:

    Dag zusje :-( Jammer dat je weg bent hoor! Het voelt hier zooooo leeg ... Veel plezier in Hongarije, je hebt het verdient hahaha...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Christchurch

Sister's Challenge

Recente Reisverslagen:

17 November 2010

Een belabberd einde van een prachtige reis

14 November 2010

Diep in de zee, diep in de zeeeeheee....!

14 November 2010

Experience Mabul (& Sipadan)

07 November 2010

Madai Caves

07 November 2010

Back to basic
Paula & Kitty

Welkom in ons reisdagboek! Wij zweren plechtig dat wij onze verhalen trouw op deze site plaatsen, zodat jullie thuis lekker mee kunnen genieten. (Lees: jaloers kunnen worden). De reis gaat naar het altijd tropische Vanuatu waar Paula één wordt met een schildpad, hoe dat in z'n werk gaat dat gaan we allemaal nog lezen ;-) Na een maandje schildpad-knuffelen vliegt zij naar Sydney, waar zuslief Kitty eveneens dezelfde dag aan zal komen, vanuit het immer-natte Holland. (Als alles goed gaat natuurlijk)... Geniet eerst maar eens van Paula's avontuur in Vanuatu waar het lekker warm is! Terwijl de rest van de harde werkers de winter probeerd door te komen. Enjoy!!!

Actief sinds 04 Dec. 2009
Verslag gelezen: 86
Totaal aantal bezoekers 88004

Voorgaande reizen:

28 Januari 2010 - 17 November 2010

Sister's Challenge

Landen bezocht: