Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Paula & Kitty Leede - WaarBenJij.nu Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Paula & Kitty Leede - WaarBenJij.nu

Sydney

Door: Paula

Blijf op de hoogte en volg Paula & Kitty

31 Januari 2010 | Australië, Sydney

Zo, eindelijk gearriveerd in Sydney, jeej. Op het vliegveld gelijk een aus simkaart gekocht +61 420597375, en wat geld getrokken. Met de trein naar Sydney Central, kwartiertje ongeveer. En op 2 minuten loopafstand zat mn hostel "Wake up". Gelukkig maar, want zo'n rugzak is best zwaar :-s.. (wordt nog wat)
Kon gelukkig gelijk in mn kamer (lokale tijd was 10 uur 's ochtends). Na ff een lekkere douche en een tukkie gedaan te hebben ff de winkelstraat opgezocht, want was mn PJ vergeten.

Heb al gesmst met Lianne, het meisje wat ook schildpadjes gaat redden. Daar ga ik morgen mee afspreken, want morgen vlieg in weer naar Vanuatu! Dan kan ik gelukkig even een maand met voeten op vaste grond blijven..

Nou, schroom jullie niet om me te smsen :-)

En in Singapore trouwens waren we in een hotel ondergebracht, na wel al 7 uur te hebben gewacht, dus dat was wel fijn..

Nou de Australian Open tennis is hier net begonnen, lekker druk in de TV room, erg gezellig. Ga ff een happie eten en proosten dat ik er eindelijk ben :-)

• 31 Januari 2010 - 09:06

Ingeborg:

hai,

Veilig aangekomen in je uppie, blij om te horen.
    veel plezier in het warme Australie. Wij gaan nog wel eff kou lijden hier. Het is weer witjes in de straten.
    Heeeel veel plezier.

Groeten van der Meertjes

• 31 Januari 2010 - 12:36

Oma:

Wat heerlijk dat je er bent. Geniet even van het niets doen voor je Vanuatu gaat veroveren.
    Pas goed op jezelf.
    Liefs Oma L.
    Groeten, take care, Joke

• 31 Januari 2010 - 14:12

Kitty:

Yeah sis!! Eindelijk daar.. he he Het zal eens tijd worden. Het is zo maf om je aan de telefoon te hebben en te weten dat je je aan de andere kant van de wereld bevind. Echt strange dat je ook gewoon helder overkomt ;-) hihi,.. en...? Is het de moeite waard daar? Anders blijf ik toch gewoon maar hier. (NOT!!) Hoop snel weer wat van je te lezen. Dikke knuf JEZUS

• 31 Januari 2010 - 15:01

Usha:

woehoee you've made it! :)
    Je gaat gelijk inburgeren daar met n Ozzies tel nr!
    Vandaar dat mn smsje van vanacht niet aankwam.. :(
    Aangezien het bij jou alweer ochtend was en je wrs al weer uit de veren zou zijn, vond ik het wel geplaatst om een sms te sturen.. ;)
    Snel je nieuwe nr opslaan dus!!
    Chickie HEUL veel succes met de schildpadjes!! ;)
    Kusss uit het koude NL
    ps het heeft weer gesneeuwd zaterdag!!!

• 31 Januari 2010 - 15:59

Marije:

Yeah, finally!

Fijn dat je eindelijk veilig in Sidney bent aangekomen. Al is het maar voor eventjes natuurlijk.. want de schildpadjes wachten! Goeie reis richting Vanuatu alvast, en maak dr wat moois van daar :-)

Ik ben benieuwd naar de verhalen!

Liefs marij

• 31 Januari 2010 - 19:53

Nettie Randsdorp:

Hoi lieve Paula,

eindelijk op de plaats van bestemming.
    WAT EEN REIS,he!!!
    Is het een mooie stad?
    Leuk dat je gelijk een meisje gaat ontmoeten dat is wel zo gezellig.
    vind het heel leuk om je mailtjes te lzen , ik heb een map gemaakt en bewaar zo alle mailtjes van je.
    dag lieverd doe voor zichtig en tot het volgende mailtje.
    groetjes Nettie en Peter

vader en moeder van Mark(ha,ha,ha)

• 01 Februari 2010 - 09:57

Je Mams:

Hallo lieffie,wat een gedoe allemaal met dat vliegen.Maar nu ben je an op je eerste bestemming en hoop dat je het er naar je zin gaat hebben.Wij zitten ook nog lekker in de warmte op Langkawi.
    Love you.

Verslag uit: Australië, Sydney

Sister's Challenge

17 November 2010

Een belabberd einde van een prachtige reis

14 November 2010

Diep in de zee, diep in de zeeeeheee....!

14 November 2010

Experience Mabul (& Sipadan)

07 November 2010

Madai Caves

07 November 2010

Back to basic
Paula & Kitty

Welkom in ons reisdagboek! Wij zweren plechtig dat wij onze verhalen trouw op deze site plaatsen, zodat jullie thuis lekker mee kunnen genieten. (Lees: jaloers kunnen worden). De reis gaat naar het altijd tropische Vanuatu waar Paula één wordt met een schildpad, hoe dat in z'n werk gaat dat gaan we allemaal nog lezen ;-) Na een maandje schildpad-knuffelen vliegt zij naar Sydney, waar zuslief Kitty eveneens dezelfde dag aan zal komen, vanuit het immer-natte Holland. (Als alles goed gaat natuurlijk)... Geniet eerst maar eens van Paula's avontuur in Vanuatu waar het lekker warm is! Terwijl de rest van de harde werkers de winter probeerd door te komen. Enjoy!!!

Actief sinds 04 Dec. 2009