Together agian - Reisverslag uit Sydney, Australië van Paula & Kitty Leede - WaarBenJij.nu Together agian - Reisverslag uit Sydney, Australië van Paula & Kitty Leede - WaarBenJij.nu

Together agian

Door: Kitty

Blijf op de hoogte en volg Paula & Kitty

05 Maart 2010 | Australië, Sydney

Het magische duo is herenigd..! Hier even een snel berichtje dus om iedereen te laten weten dat alles prima gaat. Temperatuur zo'n 20 tot 25 graden, heerlijk briesje! Gelukkig niet te heet, want ik (Kitty) moet nog wel even wennen natuurlijk. Maar zuslief loopt hier een beetje te bibberen vanwege het verschil met Vanuatu. Terwijl Paula op een info bijeenkomst zit dacht ik even een verhaaltje op onze site te zetten. Het is me met de vliegreis alles meegevallen. Heb over de hele reis toch zo'n 8 a 10 uur kunnen slapen gelukkig. Geen vertragingen en het vliegtuig was van alle gemakken voorzien, er was nog net geen bowlingbaan ;-) Verder had ik de eerste 11 uur 4 stoelen voor mezelf en de laatste 8 uur 2 stoelen in de mega-super-de-luxe nieuwe Airbus 380 (of was het nou 340???) Anyway.. alles gaat goed en met de jetlag valt het mee. Paula had nog wel wat vertraging op Vanuatu, maar dat was gelukkig gereduceerd tot een uurtje. Ze stond me op te wachten op Syndey,.. een gelukkig weerzien! We hebben in Darling Harbour lekker een cocktailtje en 2 biertjes gedronken om het te vieren. Tegen 02.00 plaatselijke tijd waren we terug bij ons hostel in onze kamer en-suite, helaas wel delen met 4 anderen die op onze kamer logeerden... Niet echt lekker geslapen, want een mede-bewoner pakte om 02.30 nog even wat spullen bij elkaar en deed dat nog eens om 05.30 om vervolgens te gaan douchen en zijn wekker niet uit te zetten... gevolg 5 mensen wakker. En toen hij eindelijk opgerot was liet hij ook nog het licht aan GRRRRR!!! Gelukkig hebben we vanavond een 2 persoonskamer. Nou geen tijd meer,.. wij gaan Sydney ontdekken!!!

• 05 Maart 2010 - 07:08

Anita:

Hallo
    Fijn dat alles zo goed is verlopen
    Neem een biertje van me
    Heel veel plezier voor
    jullie beide

• 05 Maart 2010 - 07:46

Usha:

Whaaaaa ladies!!
    Darling Harbour is heel leuk!! The Ice bar nog gezien??

Beetje jammer van die persoon die zo onhandig deed, maar vanavond lekker met zn 2tje, wordt vast een heerlijk vertrouwd nachtje!

HEUL veel plezier in Sydney schatjes!!
    Kijk jullie ogen maar lekker uit, komt vast goed, trust me! :D
    XOXO

• 05 Maart 2010 - 08:30

Marcel:

ha Kit, ik zie dat je lekker geslapen hebt haha!! Nou neem ook maar een VB op ons zal ik maar zeggen. Al in Kingscross wezen stappen???
    nou oi oi oi he!!

• 05 Maart 2010 - 09:46

Mams En Paps:

Fijn dat je zo'n goede reis hebt gehad,natuurlijk altijd lekker als je een paar stoelen voor jezelf hebt.Ik zie in gedachten precies ,hoe jullie weerzien is gegaan.Nou meiden ,ga maar lekker sighseeen in Sydney en denk aan al die zielige achterblijvers.
    xxxxxxxmams en paps

• 05 Maart 2010 - 15:33

Nan:

Have fun chickies!! :-)

Kus!

• 05 Maart 2010 - 19:58

Oma Vd Leede:

Heerlijk samen Sydney verkennen! Geniet van de zon; hier is het nog steeds winter.
    Lotje doet het goed, Joep is wat jaloers. Verder hier alles goed.
    Liefs voor jullie van Oma L.
    Leuk jullie verhalen, gezellig dat jullie samen zijn.
    Veel plezier,
    Joke

• 06 Maart 2010 - 10:18

Wim, Esther En Jelle:

Hoi Kitty en Paula,
    Leuk om te lezen dat jullie elkaar weer hebben ontmoet in Sydney.
    Dit was vast een apart moment, zo ver van huis ! We zullen jullie verhalen blijven volgen!
    Veel plezier en geniet van jullie belevenissen!!! (ome)Wim, Esther en Jelle.

• 06 Maart 2010 - 17:04

Marije:

Fijn dat de sissies weer herenigd zijn met elkaar! Geniet ervan, en hopelijk heeft Sydney jullie heel wat moois te bieden!

Kussie

• 07 Maart 2010 - 10:35

Wim En Anneke:

Hallo zussies,

Fijn dat jullie weer samen zijn, dat wordt lekker samen genieten.
    Lezen jullie verslagen met veel plezier, ze zijn zo goed!!!!!
    Wachten vol spanning op het volgende verslag.
    Veel plezier en groeten en een knuffel van ons.

Wim en Anneke.

• 07 Maart 2010 - 19:10

Nettie:

Hoi Meissie's
    Fijn dat jullie nu met zijn tweeen zijn is toch een veiliger idee.

Maak veel plezier samen
    wij denken aan jullie.

groetjes nettie

• 29 April 2010 - 08:59

Ger:

Hoi Kitty,

er wordt hier hard gewerkt. Dat is maar goed ook willen we verder groeien met Vink Lisse. Ik neem aan dat jij ook niet stilzit en volop geniet van alles wat je pad kruist daar down under. Morgen is het hier koninginnedag en zijn we allemaal vrij. Volgende week woensdag sluiten we de zaak opnieuw omdat ook 5mei een vrije dag is. Daarna weer vol aan de bak hier aan de vennstraat.

nog veel plezier daar in Australie!!

Verslag uit: Australië, Sydney

Sister's Challenge

17 November 2010

Een belabberd einde van een prachtige reis

14 November 2010

Diep in de zee, diep in de zeeeeheee....!

14 November 2010

Experience Mabul (& Sipadan)

07 November 2010

Madai Caves

07 November 2010

Back to basic
Paula & Kitty

Welkom in ons reisdagboek! Wij zweren plechtig dat wij onze verhalen trouw op deze site plaatsen, zodat jullie thuis lekker mee kunnen genieten. (Lees: jaloers kunnen worden). De reis gaat naar het altijd tropische Vanuatu waar Paula één wordt met een schildpad, hoe dat in z'n werk gaat dat gaan we allemaal nog lezen ;-) Na een maandje schildpad-knuffelen vliegt zij naar Sydney, waar zuslief Kitty eveneens dezelfde dag aan zal komen, vanuit het immer-natte Holland. (Als alles goed gaat natuurlijk)... Geniet eerst maar eens van Paula's avontuur in Vanuatu waar het lekker warm is! Terwijl de rest van de harde werkers de winter probeerd door te komen. Enjoy!!!

Actief sinds 04 Dec. 2009