Vertrek reiziger nr.2 - Reisverslag uit Beinsdorp, Nederland van Paula & Kitty Leede - WaarBenJij.nu Vertrek reiziger nr.2 - Reisverslag uit Beinsdorp, Nederland van Paula & Kitty Leede - WaarBenJij.nu

Vertrek reiziger nr.2

Door: Kitty

Blijf op de hoogte en volg Paula & Kitty

01 Maart 2010 | Nederland, Beinsdorp

Het is bijna zover en dan is mijn tijd gekomen. Door alle regen de laatste tijd heb ik wel zin om het zonnetje op te zoeken. Via deze weg wil ik iedereen die ik niet meer heb gezien voor mijn reis, nog even gedag zeggen. Verder iedereen bedankt voor alle kado'tjes, echt super!!! Bedankt vrienden en vriendinnen, familie, schoonfamilie en (ex)collega's. Ik zal iedereen op de hoogte houden, uiteraard samen met m'n zus en ook zullen we jullie de mooie foto's niet onthouden.

G'day mates ;-)!!!

  • 01 Maart 2010 - 11:00

    Paula & Kitty Van Der Leede:

    Hey zussie, onze verhalen kruisen elkaar net :-).. Heb je al je afscheidjes gehad? Ik ben er om je op te vangen hoor donderdag :-) hele veilige vlucht

    dikke kus jezusje

  • 01 Maart 2010 - 17:23

    Paps En Mams:

    Lieve schat,wij wensen je heel veel plezier met je zus in Australie en Nieuw Zeeland.Geef Paula een verschrikkelijke dikke knuffel van ons en ga er van genieten.We zullen jullie wel erg missen,maar gelukkig zijn er nog de foto's en de verslagen.xxxxxxxxxxxx paps en mams

  • 01 Maart 2010 - 19:25

    Arie Kanarie:

    Veeel plezier Kit, maak er een mooi avontuur van en geef je zusje een dikke knuffel !!

    X van Aar (iekanarie)

  • 01 Maart 2010 - 21:10

    Nettie En Peter:

    Hoi zus (kitty)van Paula,
    We wensen je een goede reis doe voorzichtig en let goed op elkaar.
    geef Paula een dikke kus en lekker genieten
    FIJNE VAKANTIE.

    moeder van MARK

  • 02 Maart 2010 - 19:11

    Marleen:

    Hallo Kitty, Hans en ik willen je een heel fijn jaar toewensen samen met je zussie. We kijken uit naar jullie verslagen en fotoos. Veel suk6 met deze spannende en opwindende onderneming. A BIG HUG van ons 2tjes.

  • 03 Maart 2010 - 14:10

    Angela:

    he meis, op dit moment ben je begonnen aan je avontuur. ik vond het gisteren nog erg gezellig en kan gewoon eigenlijk niet geloven dat ik je zo ontzettend lang niet ga zien. moet nog even door dringen denk ik. ik hoop dat je heenreis voorspoedig verloopt meis en sorry dat ik je niet meer gesmst heb vanochtend. ineens was het 09.00 en bedacht ik het me... maar toen zat je al hoog in de lucht.
    nou lieverd ik kijk ook uit naar jou verhalen en ik ga nu een lange mail naar je zusje sturen.
    dikke kus van anniepannie

  • 03 Maart 2010 - 14:28

    Michelle:

    Hoi, even een kort mailtje.Hoop dat je reis goed is gegaan en dat het niet te emotioneel was met het afschied op Schiphol. Tot gauw xxxx

  • 03 Maart 2010 - 20:02

    Nan:

    Boehoe :-( dinnie nummer 2 is vertrokken! Maar gelukkig hebben we deze site om jullie op de voet te volgen. Ik hoop dat jouw reis wat voorspoediger verloopt Kit en dat je morgen Paus plat kan knuffelen.

    Have fun! XxX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Beinsdorp

Sister's Challenge

Recente Reisverslagen:

17 November 2010

Een belabberd einde van een prachtige reis

14 November 2010

Diep in de zee, diep in de zeeeeheee....!

14 November 2010

Experience Mabul (& Sipadan)

07 November 2010

Madai Caves

07 November 2010

Back to basic
Paula & Kitty

Welkom in ons reisdagboek! Wij zweren plechtig dat wij onze verhalen trouw op deze site plaatsen, zodat jullie thuis lekker mee kunnen genieten. (Lees: jaloers kunnen worden). De reis gaat naar het altijd tropische Vanuatu waar Paula één wordt met een schildpad, hoe dat in z'n werk gaat dat gaan we allemaal nog lezen ;-) Na een maandje schildpad-knuffelen vliegt zij naar Sydney, waar zuslief Kitty eveneens dezelfde dag aan zal komen, vanuit het immer-natte Holland. (Als alles goed gaat natuurlijk)... Geniet eerst maar eens van Paula's avontuur in Vanuatu waar het lekker warm is! Terwijl de rest van de harde werkers de winter probeerd door te komen. Enjoy!!!

Actief sinds 04 Dec. 2009
Verslag gelezen: 114
Totaal aantal bezoekers 86799

Voorgaande reizen:

28 Januari 2010 - 17 November 2010

Sister's Challenge

Landen bezocht: