Ben weer mobiel met Vanuatu Telecom!! - Reisverslag uit Port Vila, Vanuatu van Paula & Kitty Leede - WaarBenJij.nu Ben weer mobiel met Vanuatu Telecom!! - Reisverslag uit Port Vila, Vanuatu van Paula & Kitty Leede - WaarBenJij.nu

Ben weer mobiel met Vanuatu Telecom!!

Door: Kitty

Blijf op de hoogte en volg Paula & Kitty

02 Februari 2010 | Vanuatu, Port Vila

Toch maar een simkaart gekocht die het wel doet! Voor iedereen die het weten wil,.. Pausies nummer is +6785646016

Ze heeft het al erg gezellig en zou vandaag voor het eerst aankomen op "haar" schildpadden eiland.

Paula to the resque!!

• 02 Februari 2010 - 13:09

Usha:

go Paussieeee!

• 02 Februari 2010 - 21:06

René:

Hoi Paula,

Blij te horen dat je het al naar het zin heb. Veel plezier bij de schildpadjes, go Paula go!

Groetjes,
    René

• 04 Februari 2010 - 11:55

Wim En Anneke:

Lieve Paus,

Blij dat je de reis goed bent doorgekomen.Veel succes en plezier met de schildpadjes!

Groetjes en liefs
    Wim en Anneke

Verslag uit: Vanuatu, Port Vila

Sister's Challenge

17 November 2010

Een belabberd einde van een prachtige reis

14 November 2010

Diep in de zee, diep in de zeeeeheee....!

14 November 2010

Experience Mabul (& Sipadan)

07 November 2010

Madai Caves

07 November 2010

Back to basic
Paula & Kitty

Welkom in ons reisdagboek! Wij zweren plechtig dat wij onze verhalen trouw op deze site plaatsen, zodat jullie thuis lekker mee kunnen genieten. (Lees: jaloers kunnen worden). De reis gaat naar het altijd tropische Vanuatu waar Paula één wordt met een schildpad, hoe dat in z'n werk gaat dat gaan we allemaal nog lezen ;-) Na een maandje schildpad-knuffelen vliegt zij naar Sydney, waar zuslief Kitty eveneens dezelfde dag aan zal komen, vanuit het immer-natte Holland. (Als alles goed gaat natuurlijk)... Geniet eerst maar eens van Paula's avontuur in Vanuatu waar het lekker warm is! Terwijl de rest van de harde werkers de winter probeerd door te komen. Enjoy!!!

Actief sinds 04 Dec. 2009