Foto's geplaatst - Reisverslag uit Townsville, Australië van Paula & Kitty Leede - WaarBenJij.nu Foto's geplaatst - Reisverslag uit Townsville, Australië van Paula & Kitty Leede - WaarBenJij.nu

Foto's geplaatst

Door: Kitty & Paula

Blijf op de hoogte en volg Paula & Kitty

11 Mei 2010 | Australië, Townsville

Lieve mensen. We hebben wat foto's bijgewerkt. Sommige waren te groot om up to loaden dus hebben we verkleind en alsnog geplaatst. Whitsundays-surfers-1770 verslag :-)

Voor degene die dat graag nog willen bekijken :-) groetjes

• 11 Mei 2010 - 08:08

Usha:

Natuuuuuurlijk!! maar al te graag *kwijl , kwijl!*

• 11 Mei 2010 - 15:59

Jantine:

hey hey lieve nichtjes van me,

Ik lees elke keer dat jullie het erg naar je zin hebben. Weinig tijd gehad om te reageren! hahaha dat heb je he als je weer aan de man ben! ;) Maar ik heb alles gelezen. en heb ik het niet gelezen dan word ik wel bijgepraat door oma! haha Nou het klinkt allemaal erg leuk. En ik wens jullie nog een fijne tijd. Ik mis jullie wel hoor nou dikke kus jullie nichtje Jantine

• 12 Mei 2010 - 07:26

Marleen:

Heeeeeeeee stoere meiden,
    Geweldig wat jullie allemaal meemaken. Deze week jullie pa en ma nog aan de lijn gehad en hoorde dat jullie gingen skidiven. Hoe was dat????????? Ik zie het wel een keer in de reisverslagen. Zou zeggen blijf genieten en we denken aan jullie. Groetjes en xxx Hans en Marleen.

• 12 Mei 2010 - 09:55

Wim En Anneke:

Hallo lieve meiden,

Prachtig die foto's, we hadden er wel bij willen zijn.
    Jullie doen wel erg leuke en stoere dingen daar in Aussie, 't is een groot avontuur!!!
    Genieten jullie maar lekker verder dan kunnen wij hier genieten van jullie verhalen en foto's.
    Groetjes en xxx.

• 12 Mei 2010 - 15:24

Marije Van Lean:

Ik ben benieuwd hoe je sprong is geweest!! Super cool! En de poesjes bij Mark zijn echt heeeeeeeeeeeeel lief!!!

groetjes!

• 12 Mei 2010 - 16:36

Juliet:

Hoi lieve kitty en paula,

Leuk hoor dat jullie het zo naar het zin hebben! Het werkt wel aanstekelijk moet ik zeggen. Wie weet onderneem ik ook weleens zo,n reis. Tropische zon here i come hihi. We missen je wel hoor kitty, als je weer in holland ben krijg je voorlopig huisarrest!!
    Nou de groetjes, ook van jim en de kindjes. Dikke kus Sjuul xx

Verslag uit: Australië, Townsville

Sister's Challenge

17 November 2010

Een belabberd einde van een prachtige reis

14 November 2010

Diep in de zee, diep in de zeeeeheee....!

14 November 2010

Experience Mabul (& Sipadan)

07 November 2010

Madai Caves

07 November 2010

Back to basic
Paula & Kitty

Welkom in ons reisdagboek! Wij zweren plechtig dat wij onze verhalen trouw op deze site plaatsen, zodat jullie thuis lekker mee kunnen genieten. (Lees: jaloers kunnen worden). De reis gaat naar het altijd tropische Vanuatu waar Paula één wordt met een schildpad, hoe dat in z'n werk gaat dat gaan we allemaal nog lezen ;-) Na een maandje schildpad-knuffelen vliegt zij naar Sydney, waar zuslief Kitty eveneens dezelfde dag aan zal komen, vanuit het immer-natte Holland. (Als alles goed gaat natuurlijk)... Geniet eerst maar eens van Paula's avontuur in Vanuatu waar het lekker warm is! Terwijl de rest van de harde werkers de winter probeerd door te komen. Enjoy!!!

Actief sinds 04 Dec. 2009